Ona Druga Grupa
Onaj Drugi Podcast
ODGcast, epizoda 46 - Karte
0:00
-55:03

ODGcast, epizoda 46 - Karte

Zašto je karta također i ulaznica?

OMG, novu epizodu imamo.

Na sljedećoj galeriji imamo primjere, po redoslijedu: Zone Combat, moderna fantasy mapa (Faerun), fantasy mapa koja ne predstavlja točne udaljenosti (Avatar RPG), povijesna karta Njemačke (naopako), moderna karta Njemačke, wargaming teren, pointcrawl karta (Ultraviolet Grasslands), battlemap, improvizirani battlemap.

Primjeri raznih karata

A evo i par primjera karata koje sam ja nacrtao, a ja ne znam crtati, što znači da karte može nacrtati bilo tko (plus, koristio sam digitalne alate za neke, očigledno):

Spomenuto:

Campaign Cartographer

Inkarnate

Dungeondraft

Wonderdraft

Dungeonscrawl

Medieval Fantasy City Generator

Affinity softver (Designer, Publisher i Photo)

Moomin Papa

Kao i uvijek, posjetite nas na našoj internetskoj stranici ODG-a i pridružite se ovoj i drugim raspravama na našem Discord serveru.

Isto tako, uhvatite ovaj podcast na Spotifyu, na Googlu, i na Youtubu (plejlista). (Ako nas želite uloviti i na kakvoj drugoj lokaciji, bacite komentar [koji ćemo mi uhvatiti] i navedite željenu platformu)

0 Comments
Ona Druga Grupa
Onaj Drugi Podcast
Službeni podcast One Druge Grupe u kojem Danijel i Karlo pričaju o svemu i svačemu vezanom uz naš omiljeni hobi i omiljenu udrugu, a bude tu i pokoji gost.
Posjetite našu internetsku stranicu: https://odgrpg.org